Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Granny square/stripe col van Mriek!

Ik ben helemaal verliefd op de col die Mriek heeft gemaakt. Dit was een mooie bestemming voor de bolletjes gemeleerd garen die ik onlangs via Marktplaats kocht.

Het zal nog wel even duren voordat de col klaar is, maar het resultaat wordt echt prachtig!



Ook zo'n mooie col maken? Je vindt de foto's en de tutorial hier.

Ik heb van een aantal mensen gehoord dat het niet meer mogelijk is om te reageren op mijn blog. Heb wat instellingen aangepast, ik hoor graag of het nu wel lukt.

Groetjes,
Renske

4 opmerkingen:

  1. Jaja, reageren lukt weer. Dank je wel voor het meedoen met de give away op mijn blog. En wat leuk dat je de col maakt. Had hem gezien, vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he renske

    de col word erg mooi hoor, prachtig. heb je knap gedaan meid, en reageren gaat ook weer goed dus.

    gr marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke col!! En wat een heerlijke kleurtjes zo bij elkaar. Echt lente-achtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Renske nog even een reactie. De uitslag van de Give Away is bekend. Kijk je even of je er bij staat? http://www.christelnolle.com/2012/03/uitslag-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!